> To co robię i co lubię: Zegar z tektury ,czyli kolejny element w mojej ramie

poniedziałek, 7 grudnia 2015

Zegar z tektury ,czyli kolejny element w mojej ramie

Tak na wstępie  powiem,że jestem zła.
Coś mnie trafia jak mam sfotografować te gazetowe twory.Na dworze buro i ponuro,a jak zaświecę światło,to całkowicie zmieniają się kolory;(( ooo nawet mi się rymło;)))
Tak więc tradycyjnie przepraszam za zdjęcia.

Poczyniłam zegar.
Już kiedyś bawiłam się w zegarmistrza i zrobiłam zegar skarbonkę.Tamten zegar powstał tylko na potrzeby jakiegoś wyzwania,ale zabawa była fajna.Możecie zobaczyć go tutaj
Dzisiejszy czasomierz wylądował w ramie obok drzewa,saloniku i okna.
Szczerze powiedziawszy jestem dumna z mojej ramy,tym bardziej,że na żywo wygląda naprawdę fajnie i nie widać tych wszystkich baboli,które podkreśla aparat;)
Chyba muszę robić zdjęcia z większej odległości;)

                                                                      Jestem bystra jak górski potok.
Dopiero jak obrabiałam zdjęcia  zobaczyłam,że nie zrobiłam wskazówek;)
Dorobię je oczywiście i przy okazji następnego posta pokażę:).


Tu przy okazji pokażę Wam bieżnik ,który wyhaftowałam jakiś miesiąc temu.
Krzyżyki są duże ,zrobione na 4 krateczkach.





Miałam kolejny pomysł na wypełnienie,ale sama pokrzyżowałam te plany.
Pierwotnie zegar miał zawisnąć nad drzewem,a na dole miał być...a nie powiem co
Niestety zegar umocowałam na dole,a to coś, na górze pasować nie będzie.
Nie wiem czy zmiana miejsca będzie teraz możliwa,więc trzeba wydumać coś innego.

Dziękuję Wam kochani ,że jeszcze czasem do mnie wpadacie;)
Ja sama trochę więcej czasu poświęcam na blogowanie i robię to z przyjemnością.Myślę,że ten długi odpoczynek był mi bardzo potrzebny.
Tulam wszystkich ciepło i życzę miłego robótkowania;)



30 komentarzy:

  1. Intrygująca ta Twoja rama :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne są Twoje papierkowe ozdoby :) Obraz, który tworzysz wygląda bardzo ciekawie :)
    Też tulam i buziole ślę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ilonko, cuda tworzysz z papieru! Świetny zegar! Też pomyslałam że powinien być nad drzewem, może jeszcze coś pokombinujesz.
    Ze zdjęciami znam ten ból:( Dni szare, zresztą po pracy już prawie ciemno, na robienie zdjęć pozostaje weekend, tylko co zrobić gdy praca wędruje do ludzi?:(
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow ale cudeńka, widać,że misterna robota, bo wszyściutko wyszło idealnie i precyzyjnie. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zegar zrobiony jest bardzo precyzyjnie, ale nie dziwi mnie to, PRECYZJA to Twoje drugie imię Ilonko :) A wiesz, trochę straszny ten obraz... taki bardzo tajemniczy... Tylko od jakiegoś czasu się zastanawiam, czy nikt nie otworzy tyh drzwi po lewej stronie za szeroko.
    Pozdrawiam Cię serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A tak właściwie, to temu zegarowi pasuje brak wskazówek. Obraz zatrzymany w czasie...

      Usuń
  6. Ilonko jesteś niesamowita, cuda tworzysz z tego papieru, nie ma Tobie równych.
    Skąd Ty bierzesz te wszystkie pomysły? I do tego to wykonanie - no rewelacja. Prawdziwe papierowe cuda :)

    OdpowiedzUsuń
  7. No kochana , o czym Ty myślisz??? Jak można zrobić zegar bez wskazówek ?? Może myślami jesteś już w Polsce. Ale i bez wskazówek wygląda cudnie. Jednak ten papier to Twoja wielka pasja. A na dole miał być rower.... no powiedz że rower :-)
    Mam tylko pewien niedosyt , dlaczego ten bieżnik z cudnym haftem został potraktowany tak po macoszemu ja chcę go widzieć w całej okazałości.
    No strasznie jestem też ciekawa co zamieszka w tej rameczce na górze i właściwie dlaczego ten zegar wylądował nie tam gdzie powinien ?
    A na zakończenie jeszcze chciałam powiedzieć że strasznie się ciesze że pomału do nas wracasz.
    Buziaczki

    OdpowiedzUsuń
  8. Oj tam, oj tam, nikt przecież nie widzi, że wskazówek nie ma, a może taki zamysł artysty? bo przecież nią jesteś. Pięknie to wymyśliłaś. Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  9. Mów co chcesz ale te pierwsze zdjęcia Twijej ramy sa bajeczne!!!! Zwłaszcza te cienie na ścianie jakie daje drzewo. Zakochalam sie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam nadzieję Ilonko ,że to już powrót na dobre i bedziesz tak jak zawsze w miarę regularne posty wrzucać .
    Kochana zegar jest świetny,choć jak sama widzisz jego miejsce jest jakby wyżej,no chyba że potraktujesz całość jako piętrowa budowla.
    Wciągnęły Cię na dobre te gazetowe wariacje,ale to dobrze bo są rewelacyjne.
    Zawsze wyskoczysz z czymś nowym ,a ja takie rzeczy uwielbiam .
    Przytulam kochana,buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ilonko ramkowa kolekcja rośnie i zachwyca przy każdej kolejnej odsłonie- ależ jestem ciekawa co jeszcze wymyśliłaś:D
    pozdrawiam cieplutko i czekam na kolejny post
    Bardzo sie cieszę że wracasz:)

    OdpowiedzUsuń
  12. To jest mistrzowskie, oddajesz każdy detal - niesamowite

    OdpowiedzUsuń
  13. wowo ! zegar wyszedł wspaniale !

    OdpowiedzUsuń
  14. toujours admirative devant ces belles réalisations en papier

    OdpowiedzUsuń
  15. Ilonko, normalnie mistrzostwo!!!Cała rama świetny pomysł, a te wszystkie nowe elementy i okno (które próbowałam komentować trzy razy , ale internet mi robił psikusy) jak i zegar dopracowane w każdym calu! Rewelacja! I domyślam się że na żywo to dopiero kopara opada! pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  16. Super:)myślałam,że rama jest mniejsza,ale ona spora,więc dużo się jeszcze zmieści w niej:))bardzo mi się podoba pomysł takiego jej zapełnienia:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczny zegar, ale chyba na górze wyglądałby lepiej. Może da się pzrewiesić, ja tam wierzę, że coś fajnego wymyślisz. Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ależ piękny zegar ! Kolaż z Twoich dzieł zachwycający i bardzo podoba mi się pomysł takich prac. Jesteś bardzo zdolną osobą:) Całusy posyłam ciepłe.

    OdpowiedzUsuń
  19. Jesteś Mistrzynią recyklingu gazetowego,obraz jest fenomenalny,każdy szczegół,każda drobnostka to istny majstersztyk,szczęśliwi czasu nie liczą,więc po co komu wskazówki na zegarze,a układ-to w końcu Twoja wizja,więc jak wszystko ustawisz,to tak ma być,troszkę mnie tylko martwi,że on[obraz]tak za drzwiami schowany,też się zastanawiam,czy ktoś mu tymi drzwiami krzywdy nie zrobi,pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  20. Niesamowity!!! Całość wygląda obłędnie!! Ciekawe co jeszcze dołożysz?:) Bieżnik wspaniały!!

    OdpowiedzUsuń
  21. Ha!! a tak w ogóle to mówiłam przecież , że zegarmistrz z Ciebie Ilonko:))

    OdpowiedzUsuń
  22. Niesamowite co Ty potrafisz z tego papieru wyczarować :D już nie mogę się doczekać kolejnego pomysłu, na pewno będzie równie piękny, bieżnik tez wyszedł fantastycznie :D ja do takiej roboty chyba nie miała bym cierpliwości ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Kolejna mistrzowska praca. Zegar nawet bez wskazówek wygląda świetnie. Szkoda,że nie można go przenieść na górę bo na dole trochę ciasno się zrobiło. Bieżnik śliczny-szkoda,że tylko jedna fotka.

    OdpowiedzUsuń
  24. tak właśnie mi się wydawało, że coś jeszcze w tej kompozycji brakuje, i szkoda, że zegar nie trafił do góry :)
    Śliczny Ci ten zegar wyszedł. Bardzo mi się podobają kolumienki i jego górka - tak bardzo starannie to wszystko wykonałaś :).
    I tak sobie myślę, że raczej trudno jest sfotografować dzieła z gazety - jak dobrze oświetlić tak kontrastowe barwy ? Zresztą, nawet na zdjęciach, które Ciebie do końca nie zadowalają, Twoja kompozycja wygląda świetnie.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  25. Piękny zegar. Cały obrazek z tworkami papierowymi ślicznie wygląda i zachwyca. Na pewno Ilonko coś wymyślisz z przestawieniem zegara:))))

    OdpowiedzUsuń
  26. Opuść ramę troszkę niżej, proporcje się poprawią :-) Bardzo ładne prace, nie można oczu oderwać. Bardzo Ci zazdroszczę talentu :-)

    OdpowiedzUsuń
  27. Witaj Ilonko! Dawno mnie tutaj nie było i akurat wskoczyłam w pracę którą pamiętam z przeszłości. Piękny zegar, fantastyczne uzupełnienie całości. Niezwykle piękna i oryginalna praca, nigdzie takowej nie spotkałam. Quilingowe gwiazdki z kolejnego posta niesamowite. Quiling nie moja bajka, ale wydaje mi się bardzo trudny, wymagający dużej precyzji, dokładności i kreatywności, także szacun ;) Pozdrawiam i życzę Szczęśliwego Nowego roku!!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde słowo,które tutaj zostawiacie;)